סיפור הצלחה - פרוייקט לחברת בזק – מיחזור כבלים

חברת אולשק הייתה שותפה בביצוע פרויקט בסדר גודל ארצי לחברת בזק – הוצאת 10,000 טון של כבלי עופרת ונחושת מהאדמה – ומיחזורם באופן יעיל ורווחי

בין השנים 2012-2014 ביצעה בהצלחה חברת אולשק פרויקט בסדר גודל ארצי, לחברת התקשורת הגדולה בארץ – בזק. מטרת הפרויקט הייתה הוצאת אלפי כבלי נחושת ישנים שהיו פרוסים בערים רבות בכל רחבי הארץ מתחת לאדמה. כך היה ניתן להחליפם בסיבים אופטיים בטכנולוגיה חדישה, ולספק ללקוחות החברה תשתית מודרנית יותר. 

עבודה מקצועית ומהירה למען התושבים
על מנת לבצע את הפרויקט המורכב – עקב העבודה היומיומית בסביבה עירונית שוקקת – הוקם צוות עבודה מקצועי, תוך תיאום מלא עם המשטרה והרשויות המקומיות, על מנת למזער ככל הניתן פגיעה במרקם החיים העירוני. אחד האתגרים הגדולים בפרויקט, בהם עמדה חברת אולשק בהצלחה, היה הצורך בעבודה זריזה ומקצועית, תוך כדי שמירה על איכות הסביבה.

3 סיבות למה לבחור באולשק למיחזור:

  1. לחברת אולשק יש יכולות לוגיסטיות גבוהות לביצוע פרויקטים בסדר גודל ארצי
  2. לחברת אולשק היכולת לעמוד בגריסת כמויות גדולות של מתכות תוך מספר ימים בלבד
  3. חברת אולשק מקפידה על רווחיות כלכלית בתהליך העבודה

אופן ביצוע הפרויקט על ידי חברת אולשק
לאחר הוצאת כבלי הנחושת וחיתוכם על פני השטח, הם הועברו ישירות למיחזור במפעל על ידי משאיות של חברת אולשק. בשלב הבא, הופרדו החומרים ונגרסו בקווי גריסה מתקדמים עד למיחזורם הסופי. חומר הגלם הנקי הועבר תוך מספר ימים בודדים בלבד לעיבוד מחדש בחו״ל. בזכות היכולות הטכנולוגיות המתקדמות של החברה, עמדה אולשק בכל היעדים – תוך שמירה על יעילות ורווחיות. 

לחברת אולשק ידע, ניסיון ויכולות לוגיסטיות גבוהות בביצוע פרויקטים בסדר גודל ארצי ובינלאומי. הצטרפו גם אתם לקהל הלקוחות הגדול שלנו ותיהנו משירותי המיחזור המתקדמים ביותר!