סיפור הצלחה - פרויקט לחברת חשמל

חברת אולשק היא השותפה העיקרית של חברת החשמל ומספקת לה שירותי מיחזור מתקדמים, תוך כדי עמידה ביעדים הלוגיסטיים הנדרשים – לפי דרישות הלקוח

חברת אולשק מספקת לחברת החשמל פתרונות מיחזור מתקדמים של כבלי חשמל באופן שוטף. בזכות קווי הגריסה הגדולים ביותר בארץ למיחזור של כבלי חשמל ונחושת – מסוגלת חברת אולשק לעמוד בקיבולת הגבוהה של החומרים המועברים לה על ידי חברת החשמל, ולספק מענה מקיף בסטנדרט הגבוה ביותר בכל פרויקט.

מיחזור כבלים לחברת החשמל – יכולות לוגיסטיות מהטובות בארץ
חברת החשמל מוציאה באופן שוטף מכרזים למציאת ספק למיחזור של כבלים ישנים ועבים במיוחד היוצאים מכלל שימוש. בזכות מחיריה התחרותיים והאטרקטיביים, והיכולת לספק שירות בטכנולוגיות מתקדמות המאפשרות מיחזור של כמויות גדולות של כבלי חשמל, עומדת חברת אולשק ביעדי המיחזור בכל פרויקט, ומתגאה ביחסי עבודה ארוכי טווח המבוססים על אמון ומקצועיות.

3 סיבות למה לבחור באולשק למיחזור:

  1. לחברת אולשק קווי מיחזור כבלי חשמל ונחושת מהגדולים והמפותחים בארץ
  2. לחברת אולשק היכולת הלוגיסטית לעמוד ביעדי מיחזור הכבלים תוך שמירה על רווחיות
  3. חברת אולשק מספקת פתרונות ייחודיים לפי צרכי לקוחותיה

איך מתבצע תהליך המיחזור לחברת החשמל?
בכבלים המועברים באופן ישיר מחברת החשמל למפעל של חברת אולשק מצויים חומרי גלם שונים הניתנים למיחזור כגון: נחושת, אלומיניום, עופרת וברזל – שאותם יש להפריד בשלב הראשון לאחר קבלתם ופריקתם מהמשאית. הכבלים עוברים לתהליך נוסף של מיון ידני בסיסי, ולאחר מכן מתבצעת גריסה אוטומטית. בסוף התהליך מופרדות המתכות השונות והן מיוצאות ישירות לחו״ל, למפעלים המעבדים את חומר הגלם.

 לחברת אולשק ידע, ניסיון ויכולות לוגיסטיות גבוהות. הצטרפו גם אתם לקהל הלקוחות הגדול שלנו ותיהנו משירותי המיחזור המתקדמים ביותר!