מחזור ציוד תקשורת

חברת אולשק מתמחה במיחזור של ציוד תקשורת, המתאפשר בזכות קווי מיחזור מודרניים, המתאימים במיוחד למיחזור של כמויות גדולות של פסולת


למיחזור של ציוד תקשורת כמו טלפונים ניידים, טאבלטים, מחשבים, טלפונים חכמים ועוד, יש חשיבות גדולה ביותר בעולם שכולו דיגיטלי, המאפשר ניצול מרבי של המתכות הרבות ויקרות הערך הנמצאות בהן. לצד המתכות הנפוצות ביותר, כמו נחושת ואלומיניום, ניתן למנות גם מתכות מיוחדות ונדירות כמו סקנדיום ואיטיריום שהצורך בשימושם גדל משמעותית בשנים האחרונות, עקב תכונותיהן הכימיות המיוחדות: בלעדיהן שימוש בטכנולוגיות רבות לא היה מתאפשר כלל.

 מדוע מיחזור ציוד תקשורת הוא קריטי?
החוק הישראלי קובע כי חובה למחזר כיום ציוד תקשורת – חוק המהווה צעד חשוב בהגנה ושמירה על הסביבה. בהיעדר טיפול מתאים בציוד תקשורת, מתכות רעילות אלו עלולות לגרום לנזק רב לאדם, לבעלי החיים ולמערכת האקולוגית כולה.

3 סיבות למה לבחור למחזר ציוד תקשורת עם חברת אולשק:

  1. לחברת אולשק קווי מיחזור ידניים ואוטומטיים המתאימים למיחזור ציוד תקשורת
  2. חברת אולשק ממחזרת ציוד תקשורת לפי הסטנדרטים והדרישות של המשרד להגנת הסביבה והרשויות הרלבנטיות
  3. לחברת אולשק צוות מקצועי ומיומן המתמחה במיחזור ציוד תקשורת

 הידעת?
בכל שנה (בממוצע) מעל ל-40 מיליון טון של ציוד תקשורת בעולם לא מועבר למיחזור! 

ציוד תקשורת ממחזרים עם חברת אולשק
העבודה הכרוכה במיחזור ציוד תקשורת הינה מורכבת במיוחד עקב התהליך הארוך של מיון והפרדת הציוד לפני הגריסה הסופית שלו. לחברת אולשק ניסיון מוכח וידע של מיחזור ציוד תקשורת באופן יעיל החוסך באנרגיה למען סביבה ירוקה יותר.

 לחברת אולשק ידע, ניסיון ויכולות לוגיסטיות גבוהות במיחזור ציוד תקשורת. הצטרפו גם אתם לקהל הלקוחות הגדול שלנו ותיהנו משירותי המיחזור המתקדמים ביותר!