פירוק מתקנים ותשתיות

חלק מתחומי השירות של חברת אולשק כוללים גם פירוק של תשתיות ומתקנים – ומשלבים יכולת לוגיסטית וכלכלית גבוהה במיוחד לביצוע פרויקטים שונים – גם בסדר גודל ארצי


אחד התחומים החשובים ביותר בעולם המיחזור הוא פירוק תשתיות ומתקנים – תהליך מורכב שבו מפרקים בניינים שלמים ולאחר מכן ממחזרים את פסולת הבניין, התשתיות השונות וסוגי המתכות, ביניהם: אלומיניום, פלדה ונחושת באופן מבוקר. תהליך זה דורש ידע רב ויכולות לוגיסטיות מתחילתו ועד סופו. מיחזור הפסולת הינו חשוב לשמירה על איכות הסביבה, על מנת שתהיה אפשרות למחזר ולעבד מחדש את חומר הגלם. 

פירוק מתקנים ותשתיות: הלוגיסטיקה המתאימה
פירוק מתקנים ותשתיות הוא פרויקט ארוך טווח הדורש צוות מיומן ומקצועי שמכיר את רמת המורכבות הנדרשת בפרויקטים מסוג זה. על מנת לבצע את הפרויקט בהצלחה, יש צורך גם בלוגיסטיקה המתאימה המאפשרת התמודדות עם כמות גדולה של פסולת למיחזור.

3 סיבות למה לבחור לפרק מתקנים ותשתיות עם חברת אולשק:

  1. לחברת אולשק יכולת כלכלית איתנה המאפשרת הוצאה לפועל של פרויקטים גדולים
  2. חברת אולשק עובדת לפי האישורים והדרישות של המשרד להגנת הסביבה והרשויות הרלבנטיות
  3. לחברת אולשק מפעל מיחזור גדול המסוגל לעמוד במיחזור כמויות גדולות של מתכת

 הידעת?
חברת אולשק ביצעה פרויקט כלל ארצי עבור ״בזק״ – הוצאת כבלי תקשורת מהאדמה ומיחזורם

פירוק מתקנים ותשתיות – ניסיון מוכח מעל 40 שנה
חברת אולשק מתמחה בפירוק מתקנים ותשתיות שונות, ומטפלת בהם לפי דרישות הלקוח. במהלך השנים האחרונות ניהלה חברת אולשק פרויקטים גדולים במיוחד, כמו הוצאה ופירוק של מתקני אבטיפוס, הוצאת כבלי תקשורת מהאדמה, פירוק מתכות ממרכזיות טלפון בחו״ל ועוד. לאחר פירוק התשתיות הן הועברו להמשך טיפול ומיחזור במפעל החברה.

לחברת אולשק ידע, ניסיון ויכולות לוגיסטיות גבוהות בפירוק מתקנים ותשתיות. הצטרפו גם אתם לקהל הלקוחות הגדול שלנו ותיהנו משירותי המיחזור המתקדמים ביותר!